سوکای: شانس قهرمانی سپاهان بیشتر از بقیه است

 
جواهیر سوکای در خصوص دیدار پرسپولیس و سپاهان گفت: این بازی هم مثل بازی های دیگر برای ما اهمیت دارد و باید سه امتیاز را بگیریم. در شروع نیم فصل دوم چند امتیاز حساس از دست دادیم ولی در این هفته ها همه چیز را جبران کردیم و خیلی خوب نتیجه گرفتیم. حالا هم برای عقب نماندن از کورس قهرمانی باید پرسپولیس را ببریم.
 
مهاجم سپاهان اعتقاد دارد شانس قهرمانی این تیم بیشتر از سایر مدعیان است.

جواهیر سوکای در خصوص دیدار  پرسپولیس و سپاهان گفت: این بازی هم مثل بازی های دیگر برای ما اهمیت دارد و باید سه امتیاز را بگیریم. در شروع نیم فصل دوم چند امتیاز حساس از دست دادیم ولی در این هفته ها همه چیز را جبران کردیم و خیلی خوب نتیجه گرفتیم. حالا هم برای عقب نماندن از کورس قهرمانی باید پرسپولیس را ببریم.

وی ادامه داد: در طول فصل بعضی از بازی ها هستند که اهمیت ویژه ای دارند و می توان بازی با رقیبان مستقیم را مثال زد. به نظر من دیدار با پرسپولیس برای سپاهان یک مسابقه کلیدی است، اگر نتیجه نگیریم چیزی برای سپاهان تمام نمی شود ولی شکست دادن پرسپولیس خیلی به قهرمانی سپاهان کمک می کند. این بازی جزو آن مسابقاتی است که گرفتن 3 امتیاز خیلی اهمیت دارد و باید این بازی را ببریم.

سوکای در پاسخ به این سوال که قول می دهی به پرسپولیس گل بزنی تاکید کرد: من همیشه دوست دارم با گلزنی ام، هواداران و کادر فنی را خوشحال کنم و دوست دارم در این بازی هم گل بزنم اما موفقیت سپاهان و برد تیم برایم اهمیت بیشتری دارد.  بازی سختی مقابل پرسپولیس دارم چون آنها با انگیزه هستند و اشتیاق زیادی برای اثبات توانایی شان دارند.

او در پاسخ به این سوال که فکر می کنی سپاهان امسال قهرمان شود گفت: به نظر من شانس سپاهان از استقلال و بقیه مدعیان بیشتر است و ما شانس اول قهرمانی هستیم. باید دید در هفته های آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
منبع: تسنیم
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا